"500 dones" Periódico Mediterráneo

 Estic molt agraïda per la meva presència a la publicació del Mediterrani "Dones que fan més Castelló". Un excel·lent treball editorial i d'equip, que il·lustra només una mostra de totes les dones en diferents camps. A les dones que formen part de la meva vida diària i a la història dels meus ancestres. 

Gràcies Mare, per creure en la meva faceta artística perquè també els artistes podem construir un món millor.


Estoy muy agradecida por mi presencia en la publicación del Mediterráneo "Dones que fan més Castelló".

Un excelente trabajo editorial y de equipo que ilustra una muestra de todas las mujeres en diversos campos. A las mujeres que forman parte de mi vida diaria y a la herencia de mis ancestros.


Gracias mamá por creer en mi faceta artística porque también los artistas podemos construir un mundo mejor.




Comentarios

Entradas populares